Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~greenbox | użytkownik

imię i nazwiskoMariusz Gandzel adresPszczyna zarejestrowany01.06.2006 @20:05:34 ostatnio na stronie12.08.2016 @10:57:53

...rysownik rocznik 80.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.mariuszgandzel.carbonmade.com Gadu-Gadu7703039
digarty165 komentarze3090 posty na forum119

komputer / sprzęt
mózg, oczy, zgrabne rączki.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^sleepwalker    23.11.2012 @21:52:41
Prędzej czy później olej rzepakowy wyschnie ale teraz już wiem żeby go nie używać a terpentyną już próbowałem i jakoś nie pasuje mi ten efekt
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
^sleepwalker    23.11.2012 @19:44:52
Oleje to dla mnie całkiem nowe medium i może kiedyś nauczę się nimi malować. Na pewno plusem jest dużo szybsza praca i tak jak pisałeś intensywniejsze barwy. największy minus to detale, których nie potrafię uzyskać bo pędzel jest dla mnie jak 100 ołówków rozchodzących się w różne strony.
Co do schnięcia to kropiłem obraz olejnymi rozcieńczonymi w oleju rzepakowym i schnie mi już 4 tydzień - no ale bez eksperymentowania i błądzenia daleko nie zajdę
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
^sleepwalker    23.11.2012 @17:07:39
Rozumiem Musiał bym chyba czarną farbą przyciemnić bo tą stronę malowałem ciemną brązową. Na razie czekam aż wyschnie bo miałem fantazje żeby pochlapać obraz jak akwarele i schnie i schnie i wyschnąć nie może
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
^sleepwalker    20.11.2012 @17:12:26
Dzięki Master Co do uwag:
1. Twarze miały być czymś w rodzaju obłoków na niebie, pół przeźroczyste dlatego nie chciałem za bardzo cieniować ani kontrastować - taki photoshopowy efekt ducha Detale w przypadku farb to dla mnie czysta magia. Wychodzi mi rysunek a nie obraz. Może to dla tego że jak robię coś z wyobraźni to brakuje mi tej wyobraźni przestrzennej i nie wiem co zrobić żeby dodatkowy element nie wyglądał jak odrębna część pracy.
2. Tu nie rozumiem : chodzi o krawędzie przy końcu płótna czy te krawędzie od środka gdzie motyle i raki stykają się z drugim planem ? Jeżeli druga opcja to znaczy że mam przyciemnić te elementy zmierzające ku środkowi żeby dodać głębi czy odwrotnie ?
Dzięki za rady
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~Leibra    04.11.2012 @18:09:22
Masz świetną galerię, niesamowite pomysły!
Jakbyś miał czas, to zapraszam do lektury opowiadania fantasy, które piszę w wolnym czasie. Może Ci się spodoba
http://www.digart.pl/zoom/7165388/Rozdzial_I.html
+regnar    05.07.2012 @00:31:47
dzieki
~88grzes    18.06.2012 @09:34:45
Dzieki
_______
POAA!!
~Perlis    06.06.2012 @21:04:08
Jakie niedopatrzenie z mojej strony Świetna galeria
~Sidre    30.05.2012 @14:07:20
superska galeria, pozdron, obserwator.
_______
CANT STOP.
~witoldvargas    07.04.2012 @10:07:41
To tylko link do filmiku na Youtubie, gdzie właśnie połączone są te zdjęcia z rysunkami i muzyką. Ten filmik to tło do moich odczytów o książce. Nawet nie oczekiwałem, że ktokolwiek będzie te prace oceniał. Wystarczy, że obejrzy na Youtubie. Bo z czysto ilustratorskiego punktu widzenia, to masz rację. Choć jak spojrzysz na moją galerię. To robiłem już takie miksy fotograficzno plastyczne. W realizacjach dla dzieci. I są moim zdaniem całkiem strawne.
~tse60    31.03.2012 @01:48:40
Pozdrawiam
_______
Andy Warhol powiedział kiedyś, że wszystko, co było możliwe w sztuce, zostało już wymyślone. Udowodnijmy, że tak nie jest.
Moja Strona Domowa http://www.tse60.com

~dewizka    16.03.2012 @13:05:45
jej... Dziękuję bardzo. Zdobyć, chociażby najmniejsze uznanie od Takiego Mistrza, to spory komplement. Dziękuję bardzo za ten miły komentarz. Cieszę się ogromnie i czuję się zaszczycona.
(marzy mi się, żeby robić takie rzeczy, jak Pan)
Pozdrawiam serdecznie.
!karelias    14.03.2012 @18:15:24
dziwne, bo nawet na moim telefonie nie jest za ciemny.
~marzenaabl    11.03.2012 @09:10:02
Dziękuję, dopiero w to wsiąkam ). fakt, czasopożeracz pełnoetatowy, wymaga dość często zaciskania zębów..
_______
little miss scared-all
http://www.miriamvintage.blogspot.com
~obsessedwiththesun    02.01.2012 @22:02:52
Geniusz będący artystą... to za wiele...
Znakomity dorobek.
Gratuluję !
~88grzes    27.10.2011 @13:30:26
Heh może i racja ale najprędzej to chyba odświeże teczke na max3d i wrzuce pare rzeczy.
Racje im dłużej dłubiesz grafike tym więcej robisz przerw a po przerwach widzisz mase rzeczy do poprawek ;p Dlatego lubie speedy, skupiasz sie na głównym temacie, atmosferze, kolorkach, kompozycji a nie na detalach. Mam mase pozaczynanch pomysłów, speedów i niepokończonych pracek. Wszystko pomiędzy zleceniami. Czuje że gdybym wszystko pokończył byłby masakryczny UP! Gerenalnie fajnie trzymać takie rzeczy na kompie bo mimo tego że z wykonania możesz sie śmiać za jakiś czas ale pomysł nigdy nie traci na wartości i możesz spokojnie wróci do pracki i pomysł który miałeś. dużo lepiej ubrać. Co do drugiej pary oczu to mam dziewczyne od tego, jedno zerknięcie i od razu pare uwag ;p
Staram sie sam dochodzić do wszystkiego, to poprawia twoją świadomość tworzenia, poza tym ucząć się jednej rzeczy wpadasz po drodze na mase innych ciekawostek o których nie miałbyś pojęcia ucząc sie "suchych" porad od innych użytkowników. No ale to tylko moje zdanie, ja lubie siedzieć i analizować jedno z moich ulubionych zajęć chyba :D
A teraz robi sie prare projektów, a pare czeka na zrobienie ;p (komiks, ilustracje i okładki)
_______
POAA!!
~88grzes    26.10.2011 @22:34:15
Nie studiuje, ale nie mam za to za dużo czasu ;p
No fakt ostatnimi czasy mało wrzucam, mało robie rysunków od siebie, praktycznie wszytko co teraz rysuje to zlecenia. Musze zacząć coś wrzucać chyba ;p
Niedługo ja bede płakał bo wyjdzie jakieś cudo techniki i młodzi będa trzaskać po pare rysunów dziennie :D
_______
POAA!!
~88grzes    26.10.2011 @19:02:18
Wrzucaj szkice też, jak bedziesz mial czas oczywiscie (ja zawsze tu zaglądam ;p)
Co do koloru... Zawsze bedzie cos do opanowania, wazne ze widac progres!
Zawsze używałeś takich bardzo jaskrawych kolorków, przez co twoje pracki sporo traciły ale ostatnie graficzki niezle sie prezentują. Twoja zaleta to to że fajnie budujesz scenki, a z odpowiednim kolorem zaczynają odskakiwać od całej reszty.
Także tak trzymać!

pzdr
_______
POAA!!
~Tankosh    26.10.2011 @07:41:23
Dzięki za życzliwość i informacje!Zdjęcia prac to faktycznie przekleństwo,ale mój skaner ma format a4 i jeszcze nie był angażowany w pracę na raty...Może trzeba po prostu spróbować.Nawet w gimpie!
_______
poszukiwacze mitycznej litery"ty",przez którąPresidio nie chce pisać słowa"obiad"
~Macaron    24.10.2011 @16:30:59
Hey, dziękuję bardzo
~yaro24    24.10.2011 @13:03:05
Poproszę o linka do jakiejś większej wersji jeśli taka istnieje
~Macaron    24.10.2011 @09:24:46
Galeria genialna,podobnie się czułem jak pierszy raz w życiu zobaczyłem prace Borisa Vallejo.

P.S. przydałby się kiedyś jakis tutek od a do z dla takich leszczy jak ja pozdrawiam
~JeremiFornagiel    19.10.2011 @00:22:26
Wielkie dzięki. Pomogłeś mi. ;]
_______
znikaj, pryskaj
~JeremiFornagiel    18.10.2011 @21:54:38
Jak opanowałeś kolorowanie w Photoshopie? Wszystkiego nauczyłeś się sam metodą prób i błędów? Odpowiedz proszę bom bardzo ciekaw.
_______
znikaj, pryskaj
~Grzessko    12.10.2011 @17:38:15
Dzięki
_______
Jeśli Cie oceniłem to już się ciesz :D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 38 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt