Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~greenbox | użytkownik

imię i nazwiskoMariusz Gandzel adresPszczyna zarejestrowany01.06.2006 @20:05:34 ostatnio na stronie12.08.2016 @10:57:53

...rysownik rocznik 80.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.mariuszgandzel.carbonmade.com Gadu-Gadu7703039
digarty165 komentarze3092 posty na forum119

komputer / sprzęt
mózg, oczy, zgrabne rączki.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~88grzes    10.10.2011 @20:23:24
Dzieki dzieki
Widze u ciebie duzo nowego stuffu, zarąbiste te ostatnie pracki!
Będe musiał kiedys wpasc na dłuzej
pzdr
_______
POAA!!
!piofoks    10.10.2011 @13:55:58
racja wydawnictwo kiepskie dzięki za odwiedziny
ostatnio edytowane: 2011-10-10 13:57:46
_______
Facebook: https://www.facebook.com/piofoks
~GiP    09.10.2011 @22:48:11
nie ma za co :D
~admeytall    09.10.2011 @13:46:07
nie ma za co! to ja dziękuję,że mogę oglądać
~jodynaa    09.10.2011 @13:37:01
_______
(administracja cenzuruje sygnatury)
~SilverFoxZero    09.10.2011 @12:44:00
No może ktoś się pokusi o taki pomysł Z chęcią bym zobaczył
~SilverFoxZero    09.10.2011 @12:35:58
Świetna galeria, mniam mniam ... Pozdrawiam :D
~wuwei    07.10.2011 @21:08:12
Ależ nie ma za co fajne rysunki zawsze chętnie oglądam.

Co do wiary w serwis to ja już dawno jej nie mam, ale co tam w końcu to nie mój serwis, nie moje zmartwienie.
_______
(~.~)

~Shaggi    03.10.2011 @09:52:26
Podziękował pamiętam jak jeszcze dwa lata temu miałem oczy jak 5 zł jak oglądałem twoje prace a teraz taki miły komentarz
_______
~maszrum    02.10.2011 @15:12:28
Nie tam od razu błąd ;P Poprostu może było by delikatnie lepiej, ilustracja i tak kopie zada ;] Pozdro i dzieki za komenty!
_______
Eine klaine cielątko po polu gelaufen...
~KudatyMortis    01.10.2011 @13:50:07
dzięki za odwiedziny i komentarze ..
kolor niestety to nie moja para butów .. tylko bym to popsuł ..
jeszcze raz dzięki ..
_______
Z prądem to i byle g....... płynie . Pod prąd ino ,, ślachetna ryba" ...
~epicart    01.10.2011 @12:05:48
Masz wtyki - masz relaksy. Pozdrawiam
_______
Chciałbym mieć przy sobie moją fajkę...
~Bierytat    29.09.2011 @19:18:22
No tak. Nie pozwalają ale co tam. Widać że jest praca porządna. Sam chce się zająć kiedyś grafiką komputerową takiego stylu
_______
Człowiek uczy się żeby być doskonałym, ale nie da się być doskonałym, tak więc po co się uczyć? !
~Voodoovoid    27.09.2011 @22:29:40
Rispect
~wuwei    17.09.2011 @16:16:58
Dzięki wielkie.
_______
(~.~)

~Hastur    31.07.2011 @23:10:36
_______
...... ... ......... - ....... .. ........!
~Tervola    26.06.2011 @17:29:00
Dziękuję. Tak, trochę mnie poniosło, zazwyczaj nie rysuję dużo fan artów, ale design postaci w AC jest niesamowity ;D Też mam nadzieję, że będzie więcej.
_______
"Dying swans twisted wings, beauty not needed here"
~Slugozaur    01.06.2011 @21:17:12
Przeczytałem wywiad z Tobą w "Rebelu". Bardzo ciekawy, dużo rzeczy dowiedziałem się się o Tobie i Twojej karierze. Przedewszystkim motywujący do działania

Pozdrawiam i 3mam nadal kciuki
^sleepwalker    17.05.2011 @21:33:17
Czarne słońce oczywiście w przenośni Dzięki
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~Sk00tie    13.05.2011 @13:01:17
Dziękuję Przyjacielu!
_______
tak myślałem...
~witoldvargas    10.05.2011 @20:02:23
dzięki. Miło.
~yaro24    27.04.2011 @18:25:01
aaa chodzi o proporcje kompozycji? Myślę że takich zasad się nie stosuje "na sztywno" bo budowa formy to nie jest nauka ścisła. Gdybym umieścił horyzont na 1/5 wysokości to to już byłaby zupełnie inna ilustracja - nie ma co się ograniczać takimi kanonami
Pozdrawiam
~yaro24    27.04.2011 @16:32:00
dzięki za komentarz - z tym horyzontem to nie wiem za bardzo o co chodzi bo rozrysowałem siatkę geometryczną i wszystko się zbiegało w odpowiednich miejscach - być może błędnie odczytałeś linię horyzontu
~bartekjankiewicz    13.04.2011 @22:47:07
meczylem sie nad pupa.chyba dobrze wyszlo?
~Pums    06.04.2011 @20:45:18
musze zapytać, ile tak przeciętnie zajmuje Ci czasu taka Twoja praca ?
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 39 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt